JULLOV!

Tjoho bloggen!
Nu är det äntligen lov och det känns hur underbart som helst! Igår så kom älskling till mig sen så sov han här, så imorse drog jag till skolan men slutade redan kvart i elva så då drog jag hem igen och gosa med älskling. Sen åkte jag in till stan och shoppa julklappar med sötis ida. Så nu har jag alla julklappar klara förutom martins! Som kanske också är den svåraste;)

Sen köpte jag också en tröja till mig själv, och när jag går av bussen så märker jag att jag har GLÖMT kvar påsen. Så jag fick lite småpanik och ringde mamma och som tur var så var hon och pappa nere på "stan" och handlade så dom åkte och kolla om bussen stog kvar och jiho det gjorde den så då fick jag tillbaka min tröja:)

Om ett tag så kommer min sötis angelica hit och då ska vi göra något som är en tradition, kolla sunes jul hela kvällen!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2009-12-18 @ 17:50:09
Postat av: Elli

JApp, äntligen LOV!!!!

2009-12-18 @ 21:24:31
URL: http://elizaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0