Fredaaaag

Som ni ser så är bloggen lila nu istället. Det tycker inte denise om eftersom rosa är min färg men endå roligt att byta av med något annat:)

Skönt med fredag, fast ska bara sitta hemma och inte göra någonting. Men behöver "samla tankarna" så det ska kanske endå bli rätt skönt. Sätter väll på någon jättebra film som INTE är sorglig. Sorry om jag låter så grymt dryg men det är för att det inte känns helt bra inom mig och då är det inte så lätt att låta glad. Men ska försöka.
Imorgon kommer min snuttis till mig jag längtar verkligen efter honom! Vill ha honom här hos mig ikväll men måste ju låta hans kompisar ha honom lite också;)

Jag är jag.



Kommentarer
Postat av: mikaela

söt du är=)

2009-10-16 @ 15:58:43
Postat av: Anonym

Du har sån snygg blogg!:D

2009-10-16 @ 16:12:15
URL: http://sarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0