Hallo new room!

Nu har jag bytit rum! Eller ja skrivbordet med datorn och högtalare plus mina kläder i gardroben är kvar men sängen och allt från bokhyllan är redan flyttat;) rummet är större och finare så det är en fördel! Mitt rum som jag har nu ska bli ett gästrum så just nu håller mamma och pappa på och sätter ihop sängen som ska vara här inne.
Imorgon flyttar vi in datorn och det till mitt rum så nu står den ju i gamla rummet:)

Här är iallafall en bild på hur det nya ser ut nu, eller en liten del av rummet;) det dröjde bara en och en halv timma att ställa in allt i nya bokhyllan och flytta sängen. Hur kunde det gå så fort...?:s

Ser ni att bamsen ligger där och tar en tupplur i sängen?;)

Ni ser ju på avståndet att nya rummet är större.
Man ser iallafall vilken färg denise gillar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HaHaHa bamsen i lotta?=)

2009-10-10 @ 18:04:00
Postat av: Anonym

haha ja;)

2009-10-10 @ 18:16:54
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0