Hemma från skolan, sköööönt

Nu sitter jag här och äter macka och har precis kommit hem från skolan:) det är verkligen inte kul med skola men som tur är så har vi inga prov denna veckan! Och på engelskan idag så satt vi och kollade på vänner, underbart! Var lite puppig en stund också men sånt tar vi inte upp;) annars var dagen faktist rätt skön, vi har inte jobbat sådär jättemycket som tur är. Vet ni vad jag fick på dom där oförberädda spanska proven som vi hade? Ett g och två vg! Fast det var ett vg-. Men denise är faktist riktigt nöjd eftersom det var oförberätt och allt:). Känner för att lägga mig i sängen en stund nu och bara vila. Tankar snurrar runt i huvudet så jag ska bara lägga mig framför tvn och ha det skönt:) måste också skriva klart loggboken sen men det är ingen brådis.
Det var riktigt ensamt att sova själv inatt efter som jag sov med martin förra helgen och med angelica hela veckan plus martin en natt och sen har jag sovit med martin hela helgen, så att sova själv kändes tomt! Nu ska nisanfisan sätta sig framför tvn!


Jag är jag, och jag förblir jag.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej hej, tycker du har en jättefin blogg! Tänkte skaffa blogg men behöver hjälp:) skulle du kunna hjälpa mig?:) Tyvärr så vet du ju inte vem jag är, men du får mer information om du skulle vara villig och kan hjälpa mig:)kram

2009-10-12 @ 15:03:05
Postat av: Anonym

haha gulligt att du fråga men det beror ju helt på vad du vill ha hjälp med?:)

2009-10-12 @ 15:28:06
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: yonna

sv; Inget & tacka för :)

2009-10-12 @ 15:40:22
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0