Ibland är det svårt att vänja sig

Jag vet att man måste bli stor, att man måste blir stor och saker förändrats och folk förändrats. Den tanken skrämmer mig faktist för det kan ju vara svårt att vänja sig vid sånt, och svårt för att hitta vem man är. När man var liten så var man alltid en och samma person, men nu förändras många. Och det skrämmer mig, för själv har jag inte förändrats. Och jag tycker det är svårt när folk förändras och så ska man vänja sig vid vem dom är nu. Det kan vara svårt att vänja sig med folks nya personligheter. Jag trodde faktist helt ärligt att man skulle vara en och samma person bara att man tänker på olika sätt beroende på hur många år man är. Men jag hade fel, folk kan faktist förändras helt och hållet. Ibland är det svårt att vänja sig vid hur det är nu. Mycket har förändras, och jag har så otroligt svårt att vänja mig.


Kommentarer
Postat av: gonaa

Sålänge man förändras till något bättre så äre ju bra :) tack fföresten <3

2009-10-27 @ 19:46:40
URL: http://gonaspics.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med dig...

2009-10-27 @ 20:00:03
Postat av: HANNAH

Om de förndras till något bra så JA! Alltså.. om de slutar med något som inte varit bra för han/hon själv eller andra. Men tvärtom så nej hehe.

Jag har jobbat, sj?

2009-10-27 @ 20:39:35
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: soffi

beror på om den förändras till något bättre eller inte, men i situationer när det handlar om vänner så är det nog kanske dåligt. Man vill väll ha kvar dom som dom är eller?:)

2009-10-27 @ 20:51:16
Postat av: Anonym

det suger

2009-10-27 @ 21:28:38
Postat av: emmalindell

Så länge personen blir bättre eller förändrats på ett bra sätt så är det lugnt men inte annars. :)<3

2009-10-27 @ 22:11:28
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill inte förändras men känns som att man måste dt för o hänga med alla andra...

2009-10-28 @ 11:25:14
Postat av: Jennie

delvis är det bra. det beror ju helt på hur man förändras eller hur?

jag förändrades när jag träffade min nuvarande pojkvän. jag förlorade många vänner och så. det ångrar jag, men jag är även stolt över den jag blivit. jag blev inte till det sämre, men jag vågade stå upp för mej själv vilket jag aldrig vågat innan.



sen var det innan jag träffade min pojkvän som att jag flyttade till en annan stad med 7-8 mil ifrån. och de gillade inte dem. pluggandet var det som gällde.



hur är det med dej annars?

medverka gärna i frågestunden så får du en länkning :)

kram

2009-10-28 @ 12:08:48
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: emma

det KAN vara bra.

bara dom inte förändrar sig på ett dåligt sätt

2009-10-30 @ 00:20:04
URL: http://amandaemma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0