Klippt mig

MITT HÅR ÄR KORT! Okej det är inte kort. Utan det är kort för att vara mig. Fast jag tror min hjärna har något problemför den får för sig att håret är kort fast egentligen är det inte klippt så mycket. Haha sluta nu denise:)
Luggen klippte jag iallafall kortare med vilje! Alltså jag har inte lugg, utan snelugg. Men jag tycker alltid mitt hår blir för kort när jag klipper mig så jag får vänja mig helt enkelt. Idag var skolan riktigt tråkig! Var på väg att somna på varenda lektion och mitt humör var typ "hej om du kommer i min närhet så dödar jag dig" så pigg var jag!;) Men det var faktist bara för att jag var så sjukt trött och inte för att jag var puppig över någonting:) som tur är så har vi ingen läxa tills imorgon så jag behöver inte sitta och plugga massa. SKÖNT! Nu ska jag gå och ta mig en mandarin för blev jättesugen helt plötsligt! Det är något som är bra med hösten, att mandarinerna kommer! Något som är dåligt med hösten är att jag alltid blir mer depp då och mina läppar blir alltid torra, och det är fult när det inte finns några löv, och det blir kallt och då vill man bara ha snö, och blablabla. Nu ska denisenfisen hämta sin mandarin!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men GUD vad fin! jätte fin blogg också:)

2009-10-13 @ 17:50:47
URL: http://juliahallgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men åå vad gulligt tack:) går ju inte att gå in på din blogg gav du fel adress?:D

2009-10-13 @ 17:55:56
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: M I R A B E L L E

det blev skit fint!

2009-10-13 @ 20:21:51
URL: http://mmirabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0