Snart ner till skolan igen...

NU ÄR DET ÄNTLIGEN LOV!:* som jag har längtat till enda sen sommarlovet tog slut!;) Så skönt att kunna sova länge och slippa och plugga och allt sånt. LOVLOVLOV! Jag är helt ivrig över att det är lov! Men tyvärr så ska ju jag ner till skolan igen om en timma eftersom jag har utväcklingssamtal:(... Vill inte! Ikväll kommer älskling till mig men han har match enda borta i karlstad så han kommer rätt så sent, men tur att han kommer så jag slipper sova själv:) måste köpa silvershampoo ihelgen eftersom syrran tog med sig det andra när hon flyttade, får inte slarva med det för då blir inte håret som jag vill ha det!



Kommentarer
Postat av: mikaela

vara med kompisar och åka till pappa och lite sånt=) vad ska du själv göra?=)

2009-10-23 @ 13:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0