Jag har världens finaste

Nu har min finaste precis åkt hem. Alltså det är verkligen svårt att släppa honom när man har varit tillsammans med honom så många dagar! Men jag har lov så jag kan åka till honom så fort jag får pojkvänspanik. Vi fastnade framför one tree hill igår så vi låg och kollade halva natten. One tree hill och pojkvän, underbart♥  Snart så kommer ida hit så jag sitter och väntar på henne. Känns inge kul att sitta här själv precis efter martin har åkt för då känner jag mig alltid så sjukt ensam!
HÖRS

Gammalt är bra!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

vilken bra låt:O

2010-04-05 @ 13:36:19
Postat av: Anonym

2010-04-05 @ 14:47:26
Postat av: mickis

svar: ska hem till min bästa kompis, som fyller 16 :)

kram

2010-04-05 @ 15:18:04
URL: http://micaelaforssenmattsson.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: jag har två nu, och jag haft fem sammanlagt :D

ja, allt är bra idag, allt bra med dig idag då? :)

2010-04-05 @ 18:53:55
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0