JAGÄLSKARDIG

Idag efter skolan så tog jag bussen direkt in till stan och träffa min älskling. Vi gick och åt på café och mös♥ nu träffas vi inte förns på onsdag och det känns faktist som evigheter dit:( plus att då träffas vi inte speciellt länge häller för jag ska till risbergska sen på en träff med dom blivande beteendevetarna. Men jag behöver bara stå ut en månad till sen flyttar jag ÄNTLIGEN och kan åka till honom när jag vill. You are my heaven on earth!

Idag var det tråkigt nog sista gången på dansen så på söndag så är det dansavslutning!

Jag älskar hennes utseende!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar: Jag har varit i skolan, när jag kom hem pluggade jag och efter ett tag kom pappa och småbröderna hem och så gick vi på restaurang. :)

2010-04-19 @ 19:57:20
URL: http://twilightisen.blogg.se/
Postat av: jasse

jo tack <3 sj?? (L)

2010-04-19 @ 19:57:42
URL: http://nazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0