Rosa är INTE fjortis

Haha det är verkligen helt sjukt. Så fort man ändrar sin blogg rosa så får man kommentarer om att man är fjortis. Men nej så är det inte så nu ska jag försvara mig och lära dig ett och annat! Det finns dom sortens människor som har rosa på sin blogg "bara för att" för att rosa är coolt och fjortisaktigt och det är just vad dom vill vara. Sen finns det dom människor som faktist är lite barnsliga av sig, som alltid gillat rosa och inte bara för att rosa är coolt. Och jag är en av dom! Jag dras till rosa, hela mitt rum är rosa! Men det är mig, inte för att jag är fjortis?
Men jag fattar inte varför man ska bli fjortis bara för att man har rosa blogg? Så man är gay om man har grön? Och emo om man har blå? Och psykstörd om man har svart? NEJ det funkar inte så!

Och ps. Glöm aldrig att ip finns;) jag ser vem du är på direkten när jag kollar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skriet denise.:D

2010-04-12 @ 19:17:44
Postat av: M O A ♥

Jodå, dock ont i fötterna efter en dag av shopping

och promenad upp t donken men annars helt okej !:)

Du själv då ?;D

puss

2010-04-12 @ 19:20:58
URL: http://kissiee.blogg.se/
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

hahahaha! rosa är fint, och FLICKIGT, absolut inte fjortis!!



Psst, Jag vill inte reklamera, men har du en stund över, så kan du alltid kommentera en fråga eller två i min frågestund som finns på bloggen, om intresset finns! ;)

2010-04-12 @ 21:23:43
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0