Älskade lov♥

Hjäälp vad trött jag är! Direkt när älskling kom igår så satte vi oss i ett varmt mysigt bad och badade i evigheter, sen la vi oss i sängen och kolla film men vips så var vi jättetrötta och halvsov. Sen imorse drog vi upp vid kvart över sju och slängde på oss lite kläder och åt frukost, sen raka vägen till romme. Har haft en jättemysig dag där!:) men nog är jag väldigt trött... men jag har inte lyckats dragit mig men jag är också mer lugn när jag åker och åker inte och hoppar överallt hihi;) på hemvägen var vi helt döda och sov nog i princip hela tiden! Eller inte jag för jag har svårt för att sova i bilen;s Nu har iallafall älskling precis dragit hem för han ska dömma imorn tidigt... Men jag är så slut så jag ska endå bara ligga i soffan och halvsova och kolla one tree hill. Sen imorgon på dan så åker jag till martin




Kommentarer
Postat av: Anonym

=D

2010-02-26 @ 19:02:32
Postat av: Anonym

söt header.

2010-02-26 @ 20:09:32
Postat av: B E T T Y - Beroendeframkallande

Ngn har bytt header figur i de vänstra hörnet;)



SV: haha, men jag som trodde du skulle bli sotis -.- ;)

Jaduu, jag ska ha en överraskningsfest för mina bästisar, åka skidor, städa och bara njuta av ledigheten:D <3

vad gjorde du på ditt lov, mer än att vara med din älskling;)? <3

2010-02-26 @ 20:33:19
URL: http://bettyjohansson.blogg.se/
Postat av: B E T T Y - Beroendeframkallande

Vänta nu... romme som i Romme Alpin? :D

Vart bor du ngn stans?:D:D <3

2010-02-26 @ 20:34:37
URL: http://bettyjohansson.blogg.se/
Postat av: B E T T Y - Beroendeframkallande

OJ!

jag trodde Martin bodde i samma stad som dig! :O

Hahhaha, trodde du bodde nära blge(A) Borlänge.



Själv bor man i Borlänge, där romme Alpin ligger(A) :D:D<333

2010-02-26 @ 21:36:00
URL: http://bettyjohansson.blogg.se/
Postat av: E - en blogg om allt

gillar din nya header<<3

2010-02-26 @ 21:42:26
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0