Ett mirakel att jag har köpt ett par jeans!

Nu har jag precis kommit hem ifrån stan! Hade inte tänkt shoppa något men köpte lite endå, en berlock örhängen och sen ett par jeans, och det är ett mirakel att jag har köpt jeans, jag menar det verkligen haha! För jag rent ut sagt hatar att ha jeans på mig. Har inte haft det på mig på över ett år. Men idag hittade jag ett par fina jeans på gina som satt skönt och inte kändes äckliga att ha på sig så jag slog till!

Om några timmar så kommer älskling hit!! Imorgon måste vi upp tidigt, väldigt tidigt, för då ska jag, älskling, mamma och pappa till romme och åka lite skidor!
Hörs:)






Kommentarer
Postat av: sannaochmaria

SV: riktigt bra :)



fin blogg du har! ska du göra idag?

2010-02-25 @ 14:50:32
URL: http://sannaochmaria.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: jag svarar på en massa kommentarer som bara ramlar in :)

2010-02-25 @ 14:57:53
URL: http://sweetpiiinky.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt blogg(:

2010-02-25 @ 15:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0