Världens knäppaste

DÄRFÖR ÄR ANGELICA VÄRLDENS KNÄPPASTE(MEN GOASTE):

  • Hon förlänger alltid sina skämt, och skrattar åt sig själv och kan skratta åt det i minst 100 år! haha big love.
  • Hon har aldrig riktigt fattat "har inte alla hästar hemma" uttrycket, och det är omöjligt att försöka förklara för henne!
  • Hon kan göra världens knäppaste saker, helt plötsligt börja göra massa konstiga ljud och tycka att hon själv är jätterolig! HAHA
  • Hon halkar vart hon än är, inomhus, utomhus överallt! Och både jag hon och ida dör alltid av skratt varje gång det händer.
  • Hon säger alltid något och efter det så säger hon alltid "haha hörde ni jag bara..." sen upprepar hon det hon sa. Hahah hur söt är hon inte?
  • Hon är kompis med mig och då blir man KNÄPP.
Ja en liten lista på saker som gör att jag tycker om angelica så mycket!;) Vad hade angelica varit utan alla hennes knäppa egenskaper? THAT'S WHY WE LOVE HER. Försökte komma på en lista på varför ida är knäpp men ida är inte knäpp för hon är mycket smartare än mig och angelica så blir ingen lista om henne hihi;) ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kul lista:P

2010-02-09 @ 17:32:03
Postat av: Beatrice

Sv: åh, tack så jätte mycket! sötnos! :)

2010-02-09 @ 17:45:47
URL: http://smultronplutt.blogg.se/
Postat av: nelicapelica

hahaha jag låter som värta klumpedunsen ju:( loveyouuuuuuu!<3333333

2010-02-09 @ 19:05:16
Postat av: Anonym

HIHIHIHIHIHIIH JA:D<33333333333333333

2010-02-09 @ 20:03:40
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0