Danssugen

Idag fick vi sluta skolan två istället för fem över tre för vi hade inställt! Det var verkligen skönt för jag var så otroligt trött. Men nu är jag inte trött längre så nu sitter jag i soffan och kollar på lite allt möjligt på tvn, om ett tag ska jag träna crosstrainer men först vill jag slappa ett tag!:) Jag har träningsvärk i hela ryggen och i armarna från boxningen igår på idrotte, ajjajj! Haha kanske tog i lite för hårt:(

Jag sitter här och är jättedansugen! Men på måndag drar dansen igång igen och jag längtar verkligen. Kommer dansa gruppdisco och pardisco samma dag så får extra mycket dans på måndagar och det är underbart! Love to dance♥



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Skönt det ser ut=)

2010-01-12 @ 15:25:57
Postat av: Erica

nemen hejsan, jodå de är bra med mig ;b hur är de själv ?

2010-01-12 @ 16:04:53
URL: http://ericahaiko.blogg.se/
Postat av: therese:*

sv: SAKNAR DIG MER!<3<3<3

2010-01-13 @ 10:11:45
URL: http://thhheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0