Längtar

Nu ligger jag i min säng och är skittrött! Ligger och väntar på att älskling ska komma hem så kan han ringa. Kan inte somna innan jag fått höra hans röst. Nu längtar jag verkligen tills jag åker bort med älskling en vecka! Går bara i skolan den här veckan och nästa sen åker jag till orsa med älskling på skidsemester i en vecka:) tror det kommer bli hur mysigt som helst. Jag och älskling kommer antagligen få åka tåg ner för vi blir för många i deras bil men det gör inte mig något för tåg är mysigt! Så nu måste jag hålla ut i två veckor vilket jag knappast gör haha!
GODNATT:)

Kommentarer
Postat av: ida

ååh, tänka sig hur glad man kan bli av någon annan person :) hoppas han ringer snart!

2010-01-11 @ 23:00:42
URL: http://nigels.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart ska ni?:)

2010-01-12 @ 14:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0