Underbar vecka<3

Tjohoo bloggen!
Nu är jag hemma efter en underbar vecka med martin! När jag satte mig på tåget hem så ville jag nästan springa ut för den här veckan har gått helt sjukt fort. Det känns som att jag har varit borta i två dagar istället för sju! Idag så har jag och älskling åkt tåg ifrån tolv till fem. Vi fick inte plats med dom andra i bilen men tåg är roligare!:) Men hade absolut kunnat varit borta en vecka till. Nu måste man tillbaka till tråkiga skolan igen...

Veckan har varit helt underbar som helst! Vi har åkt skidor i fem dagar, fast dock inte så jättelänge hela tiden för det är ju så kallt! Men ett par timmar om dagarna blev det iallafall:) igår så var vi på "orsa björnpark" och kollade på björnar och tigrar och jag har kommit på att jag vill ha en tiger! Fast en tam... vill inte bli uppäten! På kvällarna så har vi myst framför en bra film eller myst ute i snön. Plump har vi också självklart spelat på kvällarna;) det är ett måste när man är bortrest! Och det är kul att se älskling när han förlorar för han är en riktigt dålig förlorare hehe! Fast jag kanske inte häller är världens bästa förlorare. Men nu känns det så tomt att sitta här utan älskling... det är helt sjukt att en person kan få än att må så bra. Nu har jag ett stort tomhål i mig.. I'll always love you!!


Lägger ut några bilder nu men mycket mera kommer senare.
Seeya!






DUDUDUDUDUDUDUDUDU<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mysigt ni verkar haft det=)

2010-01-29 @ 18:51:14
Postat av: Anonym

sv: ja vi har haft det jätteunderbart!:D skulle jag hjälpa dig med header?:D

2010-01-29 @ 19:00:03
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: sara

va söta ni är :) <3

2010-01-29 @ 19:20:28
URL: http://munky.blogg.se/
Postat av: therese:*

sööt du är !!

2010-01-30 @ 12:48:02
URL: http://thhheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0