Bästa helg ♥

ÄNTLIGEN HELG!
Som jag har längtat efter den här underbara helgen. Jag längtar tills imorgon! Men om någon timme så ska jag ner till skolan igen och ha utväcklingssamtal, inte den roligaste starten på helgen! Men senare så ska vi iallafall fira min syster som fyller 21 år idag, grattis♥ känns så tråkigt att mina syskon växer upp och blir stora ajabaja!

Jag har nog aldrig blivit såhär glad av att se regn. Är så trött på all snö jag har fått sätt så när det kom en regnskur när jag och ida gick hem ifrån skolan så blev jag väldigt g l a d, bort med snön!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

t

2010-03-19 @ 14:43:22
Postat av: Charlotte:)

Tack så mycket :D <3

jo de är bara bra hur är de själv? :) <3

2010-03-19 @ 16:50:27
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/
Postat av: maggie

Hellou :D, livet leker! Hur är det med dig? :)

2010-03-19 @ 16:52:30
URL: http://maggiehung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0