Svaren

Hur länge hade du och fin pojkvän varit tsm när ni förlovade er?:p tycker det är jättegulligt! i nästan två år:)

Har du bra betyg i skolan? just nu vet jag inte vad jag har för betyg eftersom jag inte fått några än. Men i nian hade jag 200 poäng. Så det är väll inte jättebra men inte dåligt heller!

Gör du nånting på fritiden? ja jag dansar discodans!

hur gammal är du? :) jag är 16.

Du går på gymnasiet va?:) vilken linje går du? jag går i ettan på estetdans. Gick barn och framtid först men insåg att det var "barn utan fritid" och bytte.. så sjukt tråkigt.

Hur skulle du förklara dig själv? Hur du är på sättet? oj shit svår fråga! Jag är väldigt barnslig av mig. Det beskriver mig rätt mycket.

Mysigaste du vet?:) Att ligga i pojkvänens famn. Då är jag världens tryggaste.

Trivs du på din skola, med din klass osv? :) ja det gör jag absolut:) men kan erkänna att jag inte riktigt pratat med alla i min klass än haha.. men kom in i klassen 5 veckor senare så smällter la in bättre snart! Men jag trivs hur bra som helst.

när förlorade du din oskuld? sånt tar jag INTE upp i bloggen.

du och din pojkvän har varit ihop väldigt länge så jag undrar om man slutar pussas till slut eller vad man ska kalla det:) asså är ni fortfarande gosiga mot varandra? älskar din blogg! ja vi är verkligen lika gosiga mot varandra. Jag pussar på min älskling hela tiden!

hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? och hur många år är han? två år och fyra månader snart! Han är 17.
 
Kissie vs Dessie? gillar ingen av dom.. fattar inte varför dom ska provesera så mycket.

Hur lång är du? 1,64.

Vad är din favoritmat? flygande jakob, yummi yummi.

bor du utanför örebro eller i örebro??:) jag bor i örebro! Bodde i nora förut som ligger tre mil utanför. Men flyttade i maj och jag längtar inte tillbaka till nora en sekund.

vad tycker du om paow? henne gillar jag! Tycker hon verkar väldigt gullig. Däremot det där med otroheten gillar jag inte.. det visar att tjejer kan vara precis lika fi**iga som killar, tänk på det hörni!

vad tycker du om otrohet? är det förlåtligt eller helt oförlåtligt? det är bland det värsta jag vet! Förstår inte hur man kan vara otrogen. Jag tror det tyder på osäkerhet helt enkelt. Men förlåtligt tycker jag inte att det är.

Favorit affär? new yorker, tyvärr finns den inte i örebro:(

Vilken plats på jorden tycker du är den bästa? GREKLAND!

Hemmakväll/Utekväll? en hemmakväll med han jag älskar slår allt! Finns inget bättre.

Vad, tycker du, är det bästa med att blogga? :) att det jag skriver faktist betyder något. Att jag kan dela med mig av mitt liv och veta att folk läser det jag skriver. Jag skriver väldigt mycket om min kärlek till min pojkvän och det är för att jag är sjuuuukt kär och vill visa världen att kärlek är det bästa som finns. Jag älskar att få visa folk det för väldigt många har sagt att jag och martin får dom att tro på äkta kärlek. Det värmer verkligen.

kan du inte ge något grymt skönhetstips? naturligt är snyggt! nejdå men jag vet inte vad jag ska skriva.. är inte så bra på sånt där!

Favorit film ? the notebook♥

dröm yrke? socionom! Jag vill jobba som familjeteraput:)

vart vill du bo när du blir vuxen? jag vill bo någonstans i sverige. Kanske halmstad,jönköping eller så stannar jag här i örebro! Sen vill jag också ha en sommarstuga i spanien & grekland. Yeah good luck with that jag får jobba hårt!

hur många besökare har du? dom senaste dagarna har jag haft runt 1000 besökare.

Kissie : Dislike eller Like ? dislike!

va gillar du bäst hos din kille? allt! Han är världens bästa.

hur länge har du bloggat ? :) i ungefär 1,5 år. Men det första året så sög min blogg det kan jag erkänna! Funderar på att radera alla gamla inlägg..

hur förlova ni er ?? vi förlovade oss på stället där vi träffades.

Vad sa han när ni skulle förlova er ? så otroligt fina saker men det håller jag för mig själv och mina närmsta!

Hur mkt kostade ringarna ungefär ? ungefär 900 kr styck. Men man fick tjejens för halva priset.

Vilken guldsmed affär var ni på ? hallbergs guld.


vad för sorts armband gillar du ? Brukar faktist inte ha armband så ofta. Men gillar att ha något sött på mig. Brukar alltid ha mitt berlock armband på mig:)

Har du klocka på dej ? ja jag brukade ha min rosa jetsetklocka men den har pajat så måste lämna in på lagning.

Har du jeans eller legging ofta på dej ? leggings! Tycker det är så obekvämt med jeans haha! Men envisas mot mig själv och sätter på mig det ibland.

Vad för smycken har du mest av ? örhängen och halsband

Hur många klackskor har du ? ett par tror jag. Brukar inte använda klackisar.

Vad för väska har du ? för det mesta så använder jag min converseväska.

Vad för örhängen tycker du om ? vanliga stora ringar eller bara vita små kulor(som dom jag köpte igår).

vad andvänder du för smink ? mineralfondation och mascara.

När målar du naglarna ? jag målar naglarna rätt ofta!

Vad har du för plånbok ? en rosa som jag köpte på rhodos.

Favoritfärg ? rosaaaa!

Rakar du dej på vinter eller på våren ? benen osv. jag rakar mig alltid.

andvänder du mscara vaje dag ? inte när jag inte sminkar mig, men annars!

Hur ofta sminkar du dej ? Kanske fyra skoldagar av fem, någon dag slänger jag alltid bara upp håret i en toffs och skiter i att sminka mig. Sen sminkar jag mig aldrig på söndagar, men annars sminkar jag mig alltid.

Intressen? :) daaaans!

tycker du att du ser bra ut? nej faktiskt inte. Jag vill se ut som jessica alba.. than we talk beauty!

Vad har du för killsmak? ska han va lång/kort/lika lång som dej, Blond/brunt Grön/blåa/bruna ögon osv. :) lite längre än mig, blåa ögon och brunt hår! Precis som min ängel.

Vad anser du om homosexualitet? jag tycker inte att det är något fel alls! Alla har rätt till kärlek.

tycker du det borde finnas mer kill bloggare? jag läser inte en enda killblogg så jag vet faktist inte vad jag tycker:)


Kommentarer
Postat av: Patrik L

jag gillar din favorit film :D

2010-11-05 @ 23:59:27
URL: http://plavefjall.blogg.se/
Postat av: Linnea

SV; de e bra,sj? :)

2010-11-06 @ 00:03:23
URL: http://liinneaaz.blogg.se/
Postat av: Sara

Är discodans svårt? (a)

2010-11-06 @ 00:05:02
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: ebba

jag tycker också de är oskönt med jeans, men ibland måste jag bara ha på mig de!

2010-11-06 @ 00:11:27
URL: http://ebbaal.blogg.se/
Postat av: magdalena

jo det är bara bra här, själv då? :D

2010-11-06 @ 00:14:50
URL: http://magdaaalenaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, skulle bli jätteglad om du ville kika in min blogg och även titta på mina videos och säga vad du tycker !

http://abergevelina.blogg.se

kram :)

2010-11-06 @ 00:16:12
URL: http://abergevelina.blogg.se/
Postat av: Evelina

jo allt är bara fint, sj då?

kul läsning =)

2010-11-06 @ 00:31:13
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: sophie

heej, jag ar kollat på din blogg. den är riktigt braa. nu är det så här att jag undrar om du har något tips till mig, hur jag ska göra "min" blogg bättre. det skulle vara jätte kul om du delade med dig av det du kan, skriv allt jag borde göra bättre(om du vill) aa, försöker få tips från bra bloggare. vi.ses

2010-11-06 @ 00:31:17
URL: http://sophiefoto.blogg.se/
Postat av: Sara

allt bra med dig då?:)<3

2010-11-06 @ 00:56:14
URL: http://sarajaber.blogg.se/
Postat av: MLI

jaadå allt är fint med mig! med dig då? :) kramar

2010-11-06 @ 01:17:31
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: naathalie

sv: Vad kul att du kikade in då! =)

Jodå det är bara bra, sjdå?



Fin blogg förresten!

2010-11-06 @ 01:29:58
URL: http://www.naathhaliie.bloggse
Postat av: Josefine

Hejsan, vilken fin blogg du har :D

Hur har din dag varit?

// Josefine

2010-11-06 @ 02:00:58
URL: http://cassiejosse.blogg.se/
Postat av: Marika

Hej:)

allt bra?

2010-11-06 @ 10:22:16
URL: http://katrimarikas.blogg.se/
Postat av: Julia

kikar in och önskar dig en grym dag :)

fin blogg btw, kram!

2010-11-06 @ 11:05:41
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0