2011-02-01

Kom hem ifrån skolan nyss. Vi slutar halv fem på tisdagar men endå så är det en skön dag! Börjar tio i tio och har sen tre timmars hål. Sen hade vi också inställd matte idag så det blev fyra timmars hål.

Imorgon är det friluftsdag iskolan så jag och victoria ska till ånnaboda. Angelica kan inte följa med för hon har stukat tån(hahah klumpig men jag älskar dig endå!). Men jag och viccan har bestämt att vi ska sitta inne i stugan hela dagen och äta kexchoklad. Är ju inte det bästa vädret att åka pulka i. Ska fixa mina naglar nu dom ser hemska ut! Sen ska jag vänta på min älskling som kommer hit snart♥

Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: Tack så jättemycket! :D

2011-02-01 @ 20:29:28
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0