Friiiiiidaaaay baby

Äntligen helg!! eller jag har väl inte riktigt helg än, eftersom jag ska jobba imorgon. Men som tur är så jobbar jag bara en dag denna helgen, skönt! Idag efter skolan så gick jag runt med angelica på stan, och jag lyckades faktiskt fynda lite! Visar senare.

Inatt/imorse har jag verkligen sovit som en stock! Jag lyckades sova hela morgonen utan att vakna, även fast dom byggde ett hus precis utanför mitt fönster(dom hade lyftkran o satte ihop ett nytt hus, precis på samma sätt som dom satte ihop vårat på). Då sover man djupt..

Kommentarer
Postat av: Bastiankaia

This is great please keep on the good and wonderful work.

2012-02-01 @ 12:02:06
URL: http://bastiankaia.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0