Jag tror att det alltid kommer vara vi i slutändan. No matter what.





Kollade igenom så många underbara bilder och insåg vilken häxa jag varit. Vi har varit vi i en evighet och jag tror att vi kommer behöva varandra mer än allt annat under hela vår livstid. Tror inte att vi kan skylla på någon av oss. Det bara blev som det blev. Men vi saknar dig och vill att du ska vara lycklig, vi har aldrig viljat något annat! Förlåt från alla oss. Nu ska vi börja om, nu ska vi få tillbaka den lyckan som man ser här ovan. Älskar er allihoppa!

Kommentarer
Postat av: angelica

åååå jag saknar det här jättemycket... underbara tider och nu kan vi äntligen börja om!! massa med kärlek till er <3

2011-05-18 @ 18:24:48
Postat av: denise

jaaaaaaaaaaa man inser det verkligen när man kollar på domma bilderna!! älskar er så, vi har fan gått igenom så sjukt mkt tillsammans, bra o dåligt!<3333333333

2011-05-18 @ 18:29:47
Postat av: elin

Aww, vad sött!<3 Ska bli så kul att få ses igen, självklart så saknar jag er och älskar er fortfarande! Det får ni inte glömma <3<3



Men hur man har sett ut.. haha =D <3

2011-05-18 @ 21:08:52
URL: http://lillihappyme.blogg.se/
Postat av: Sabina 18 år - mamma till pontus ♥

sv; åh tack så mycket han är så fin så :)

2011-05-19 @ 18:09:48
URL: http://sabinahedlund.blogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Gud så härliga bilder!

2011-05-20 @ 20:07:27
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0