FRIDAY!!

Hej bloggen!:D
förlåt för att jag inte bloggade något igår men hade helt enkelt inte tid eller någon lust. När jag kom hem från lindeskolan igår så var min älskling hemma hos mig:) så vi åt sen la vi oss och mös och kollade på film. Sen sov vi självklart också en stund för vi lyckas alltid somna! Sen åkte han hem på kvällen och då var jag tvungen att plugga så något bloggande fanns det inte tid för.

Nu är det äntligen FREDAG! Så himla skönt, bara två veckor kvar i skolan hihiiii! Så ikväll så kommer mina gullungar angelica och frida hit♥

Ni vet att jag gjorde lite bruna slingor i tisdags? Ja så nu är mitt hår mer "naturligt" blont. Det är faktist jättefint med slingorna med på något sätt så känns det som om denise ska vara jätteblond, det är liksom jag! Men nu ska jag ha det hära i ungefär en månad sen i januari så ska jag färga det mer blont igen, ungefär som jag hade i somras.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Helg(L)=)

2009-12-04 @ 14:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0