D<3M

Tjo bloggen!:D
Vet att jag varit väldigt seg på att blogga idag och igår, men har haft fullt upp. Min honey kom till mig igår, vi hade en myskväll framför en bra film med lite gott till! Vi kollade på "falskt alibi" den var faktist jättebra. Även fast jag inte förstog hela tiden, men då har man ju en underbar pojkvän som berättar. Sen imorse låg vi kvar i sängen länge, sen la vi oss i soffan och kollade på någon film som gick på tvn:) så idag var vi bara slöa!

Sen vid fem så åkte jag mamma och pappa hem till min syster och jocke och där var också min bror och emelie plus farmor och farfar. Var andra gången jag var i lindas lägenhet eftersom hon precis flyttat, och den är verkligen jättemysig! Nu ska jag äta min favvomat, flygande jakob! Mumsi:D


Visst är det mysigt när man åker förbi hus som har fullt med ljusslingor och julpynt på gården och runt huset? Jag tycker man får sån julkänsla av det:) ljusslingor kan det inte blir för mycket av!

 


Kommentarer
Postat av: bea

okej:) bara bra:P

2009-11-29 @ 20:30:31
URL: http://beatricefilipsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

mysig bild!=)

2009-11-29 @ 20:35:24
Postat av: Anonym

jag vet!:D din msn mikaela?:)

2009-11-29 @ 20:50:36
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad använder du för parfym?

2009-11-29 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0