Såhär har mina dagar sätt ut







I lördags var jag på marieberg och shoppade och då bjöd också min älskling mig på buffé! Det var väldigt gott det. Och mysigt. I söndags så kom jag fram till emma vid tvåtiden. Och under dessa dagar så har vi sätt one tree hill, gått ut och fikat, sätt ännu mer one tree hill, ätit naturgodis, shoppat i halmstad och sen har vi sätt ännu mer one tree hill. Vi har haft det jättebra med andra ord. Igår så åkte jag till maja och på kvällen såg vi bio. Nu väntar jag på min efterlängtade pojkvän som jag äntligen ska spendera några dagar med. Sen ska jag också hinna träffa min angelica. Hoppas ni har haft ett bra lov hitills!! pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0