Bästa kvällen i mitt liv

Ska göra ett försök och berätta om gårkvällen. Kan iallafall säga att det är den bästa kvällen i mitt liv!!! Är nästan omöjligt att förklara. Man måste ha vart där för att förstå. När hon gjorde sin entré och kom ut på scenen, har ALDRIG skrikit så mycket i hela mitt liv! Var sån jävla ball känsla. Och den sista låten hon körde var "till the world ends". Och det är det bästa ögonblicket i mitt liv! Går inte att beskriva känslan, hela fucking globen stog upp och sjöng med och det var så sjukt häftigt. Och brittan är grymt snygg! På sista tiden när man sätt henne på bilder så har hon sätt småmullig ut, men nejnej. Hon var riktigt vältränat och ursnygg. Det här var den bästa kvällen i mitt liv och nu längtar jag tills nästa gång hon kommer till sverige. För då ska vi åka igen och då ska vi ha ståplats och stå längst fram! Och ni som inte var där, ni lär ångra er! För det här var verkligen det häftigaste jag någonstin gjort och den här kvällen ska jag minnas förevigt. Tack britney we love youuuuu

Innan konserten träffade vi också hela idolgänget på donkan! Och joe jonas var förband och jag hade fått för mig att det var det lilla krullet(som tydligen heter nick), men sen visade det sig att det var snyggingen från camp rock..så kvällen bjöd på mycket!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0