Strength

Idag har varit en väldigt bra dag!! Vaknade först upp breve världens bästa kille och sen åkte jag med tjejerna till emelie. Klockan åtta stog vi utanför hennes dörr med tårta o sjöng så fiiint(falskt). Kort dag iskolan och efter det en fika på stan med ankan och emelie. Idag har jag också bestämt att jag ska sluta leva i det förflutna och leva i nuet. För det kommer ju alltid en ny dag imorgon och det betyder att man får en ny chans varje dag. En ny chans att rätta till saker eller bara gå vidare och lämna allt bakom sig. För första gången känner jag mig riktigt stark och det har jag mina vänner och min pojkvän att tacka för. NI ÄR BÄST

grattis våran underbara emelie på din 18-årsdag!! we love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0