God jul sweeties

God jul på er alla!:*
Just nu så sitter jag i soffan med familjen plus emelie och jocke, fast ja dom är också familj på sätt och vis. Vi sitter och äter gott och jag sitter här med min älskade rosa minidator. Hihi ja jag och syrran fick en varsin i julklapp:) jag är kär i den!

Julen har varit jättebra! Men lägger inte in bilderna och så nu så jag skriver om julen ikväll eller på söndag när jag kommer hem ifrån älskling. Så imorgon får jag ennu mer julklappar eftersom jag firar jul med martins familj då:) denise love the christmas! Men som sagt, lite om julen plus saker jag fått och bilder kommer så snart som möjligt:* Nu börjar också svensson svensson, ni missar väll inte?
HA EN BRA JUL!



Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild:D

2009-12-24 @ 22:20:29
Postat av: Anonym

god jul<3

2009-12-24 @ 23:12:55
Postat av: Caroline

Fin blogg! god jul :)

2009-12-25 @ 17:55:27
URL: http://caarolinejohansson.webblogg.se/
Postat av: celine

förlåt för sent svar..

kommer inte i håg,

ha det bra kram

2009-12-26 @ 13:32:18
URL: http://fempraliner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0