Jul jul jul

Oj vad jag har blivit seg på att blogga på senaste tiden;s men har inte tid för bloggandet som jag har sagt tidigare. Tänk hörni, snart är det jul!!! Något som denise verkligen älskar. Jag älskar verkligen att få julklappar hihi;) det finns verkligen hur mycker som helst som jag vill ha den här julen. Här är en önskelista på LITE av de saker jag vill ha. Men det finns så mycket mer;)

En rosa minidator är jag faktist väldigt sugen på!
PENGAR PENGAR PENGAR.
Min älskade parfym med body lotion och dusch gelé:)
Ett halsband med mitt namn på.
Belocker till mitt armband!
Sen vill jag ha en megastor nalle som kan hålla mig sällskap när jag känner mig lite sådär smått ensam. Så den vill jag verkligen ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sött att du vil ha en nalle, typ som en treåring haha.

2009-12-07 @ 20:15:07
Postat av: therese:*

sv: jag önskar mig oxå ett halsband med mitt namn i :D<33

jaa de måste vi göra:*:* hihi :d<3333 du jag kan säga desamma, jag har massa i skolan oxå , jag skulle ha pluggat idag men orka inte :P <3 annars jag 3 prov den här veckan :S <33

2009-12-07 @ 20:20:24
URL: http://thhheresee.blogg.se/
Postat av: egor

haha det var inte lite det ;) själv har man redan fått sin julklapp då ^^

2009-12-07 @ 21:11:24
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0