Martin<3

Idag när jag kom hem ifrån skolan så var älskling hemma hos mig:) och det finns inge bättre än att komma hem helt slut och bara få lägga mig i hans famn och gosa!

Imorgon på morgonen så har vi lucia på skolan så klockan halv åtta senast så måste vi vara där... Åå jag är helt död så jag orkar verkligen inte gå upp tidigare:( Men efteråt får man lussebulle och pepparkaka hihi mumsi;) men sen slutar jag tidigt och skulle egentligen åkt in med ida till stan men hon kunde inte så får försöka hitta someone else!

Jag bloggar inte alls lika ofta längre som ni märkt, men orkar faktist inte blogga lika ofta längre. Men om någon vecka blir nog bloggen som vanligt igen! Nu har jag inte så mycket tid för bloggande.

Riktigt gammal, men fortfarande lika bra!;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska börga blogga mer! din blogg är intressant.

2009-12-10 @ 19:48:59
Postat av: Anonym

väldigt gammal låt ja...

2009-12-10 @ 20:15:41
Postat av: Malin

Kul att ens pojkvän är hemma hos en när man kommer hem från skolan :D<3

2009-12-11 @ 08:47:29
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0