Hemma från älskling

Nu är jag hemma från min världens bästa pojkvän och kan börja blogga igen. Först tänkte jag bara sova där en natt men istället blev det två:). Igår köpte jag mitt silvershampoo sen så när jag duscha igår kväll så slarvade jag lite när jag duscha ur det så det var en slinga i håret där det var lite shampoo kvar, så när jag vaknade imorse så märkte jag att håret var helt vitt där! Och tillome nästan lite grått:s haha jag blev retad:(. Nej men det försvinner nog när jag använder det några gånger till. Men jag måste bli mer nogrann på att skölja ur!

Har haft jättemysiga dagar med min pojkvän som jag alltid har, känner mig så otroligt trygg i hans famn. Så det är aldrig kul att åka hem ifrån honom. Men denise deppa inte för det ni träffas ju bara om en enda dag!? En sak jag tycker är jobbigt med att det är vintertid är att det är mycket mörkare! Och då blir man tröttare plus att mörker är läskigt. Denise don't like.

ONLY MINE



Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du är tillbaka och bloggar igen! segt annars?

2009-10-27 @ 19:23:07
Postat av: Jennifer ღ

sv

allt är toppen :)

sj?

2009-10-27 @ 19:42:00
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

du och din pojkvän på bilden?:) fucking söta isf!

2009-10-27 @ 19:42:29
Postat av: Anonym

ja klart:) haha tack!:D vem?:)

2009-10-27 @ 20:22:05
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0