Jag älskar att det är lov!

Nu har min baby precis åkt hem och jag saknar honom redan! Vi la oss nästan på direkten när han kom igår sen låg vi kvar i sängen halva dagen idag och sen har vi bara legat och kollat på film så hitills har det bara varit en slappdag:) men det är faktist skönt. Imorgon åker jag till min älskling på eftermiddan någon gång:) jag gillar inte när det är lov och så är det sånna dagar då man bara sitter hemma och inte gör någonting! Nu ska jag snart hoppa in i duschen och börja göra mig iorning. Har gått runt i sovtröja och mjukisar hela dagen. Men det är lite mysigt att göra det faktist.

Vi ser lite lagom drogade ut på bilden! Bild från förra december men endå lite mysig;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så snygg blogg verkligen!:)

2009-10-24 @ 15:21:11
URL: http://sarahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

qute

2009-10-24 @ 15:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0