Min martini har åkt hem:(

Nu har älskling åkt hem:( usch vad jag hatar när han åker hem, känns skitsvårt även fast man träffas två dagar efter, då är man verkligen beroende. Jag är såååååå kär! Nu vet jag inte vad jag ska göra, sätter mig nog framför tvn för jag är riktigt seg. Mina armar eller ben orkar inte röra på sig! Blä imorgon kan inte jag dansa för det hinner jag inte för ska på gymnasieinformation på risberska:( har bestämt mig för att gå på den skolan så måste ju dit och lyssna. Men kanske åker till dansstudion efter det på risberska ifall jag behöver anmäla mig till tävlingen i kalmar, ska antagligen tävla i kalmar i november, och eskilstuna i november, och christmas cup i december!(eller är det i början av januari?) Så grymt roligt att tävla.

Men det är så krångligt det där med att välja linje och allt, jag menar, man vill ju inte direkt ändra sig! Men jag ska iallafall ha sam dansspecialering som etta och det har jag typ bestämt as länge! Betéendevetenskap eller estet dans blir kanske andra och tredje valen. Vill ju bli journalist eller socionom när jag blir stor så sam är nog bra att gå då.

Skulle inte sitta fel med att åka utomlands nu! Bilden är från rhodos i somras♥
Jag vill åka utomlands:*



Kommentarer
Postat av: nicole

Hello :)

allt bra med dig idag?



love/nicole

2009-10-14 @ 19:28:46
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: angelica

ja men då tar jag med mig pengar imorn till dansen och så anmäler jag mig till tävlingen:) om det finns plats kvar i bussen, men det borde det väl göra:) christmas cup är i december:D!! loveyouuuuuuu<3333

2009-10-14 @ 19:32:37
Postat av: nisan

hehe ja men jag tänkte eftersom det var i början av januari för två år sen eller nåt hehe:) ja men anmäl dig bara om det finns plats för mig med!:) så får du smsa när du vet:) puss love you!<333333333333

2009-10-14 @ 19:34:32
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: misslili

Vilekn snygg blogg du har:D

2009-10-14 @ 19:38:56
URL: http://misslili.blogg.se/
Postat av: angelica

japp, jag smsar när jag frågat hur många platser det finns:))) puss gumman<333333333

2009-10-14 @ 19:43:20
Postat av: nisan

yes det blir bra:) pussipuss!<33333333333

2009-10-14 @ 19:55:55
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0