My baby always and forever

Nu har min världens gulligaste pojkvän åkt hem:( och nu kommer vi inte träffas förns på lördag!!! Okejdå, det är bara tre dagar som vi inte träffas men det känns ju som om det är så långt dit! Haha denise det låter som du är väldigt beroende...? BUT YES I AM! Du är så sjukt underbar älsklingpälskling.

Mamma kom nyss hem och var jätteglad för hon har fixat biljetter till mig hon och syster till melodifestivalen i globen! Och inte genrepet denna gången, utan "finalfinalen". Var helt omöjligt att få plats tydligen för igår när som släpptes så släpptes dom på två minuter:S så vi hade tur att lindbergsbuss hade fixat biljetter! (Hihi ja, jag mamma&syster är musikgalna så vi gillar att kolla på sånt dära). Nog om det va. Har haft jäääättteee ont i magen idag iskolan så tänkte gå hem ett tag. Riktigt jobbigt faktist har haft ont i några dagar nu:S men just nu har jag inte ont men vem vet, kanske dyker upp imorgon igen. Har pluggat så mycket biologi så får se om jag pluggar idag, behöver det nog inte eftersom jag kan det jag vill kunna. Så pluggar imorgon istället och repeterar. Sen måste jag börja plugga fysik imorgon också... ÅÅÅ SKOLAN TAR DÖD PÅ MIG.




Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis denise

2009-10-20 @ 19:28:36
Postat av: Anonym

haha va?:D vem?:D

2009-10-20 @ 19:39:10
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0