Stan

Nu är sjuka denise hemma ifrån sin världens bästa älskling. Åå att jag ska gå och bli sjuk på lovet. Fast sjuk och sjuk, svinont i halsen och snuvig men ingen feber. Så det hindrar inte mig ifrån att göra saker. Idag har jag gått runt på stan med ida, köpte trosor som jag verkligen behövde och ett sött linne som var jätte mig som jag bara var tvungen att köpa! Det är verkligen bra att dom har gjort om träffpunkten i stan för nu finns det en STOR gina där också och inte bara på marieberg.

Nu ska jag göra lite varm oboy åt mig sen börja kolla på one tree hill säsong två för sägong ett har vi inte hemma. One tree hill är min andra kärlek♥
Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

svar: oh, fy fan va läskiga drömmar! :/ :O

Jag har skrivit ett inlägg om min värsta mardröm som hände nu i natt, läs får du se va läskig.

2010-04-08 @ 15:14:13
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/
Postat av: ida

sv: ååh va tråkigt, krya på dig! <3

nae inte så mycket, ska träffa några tjejer från laget :) sjdå ? :)<3

2010-04-08 @ 15:22:19
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0