I COULD REALLY USE A WISH RIGHT NOOOW

Har försökt fixa det där med gymnasiet idag. Så ska skicka in brev imorgon så det är bara att hoppas att jag får ner ett brev i brevlådan sen där det står att jag blivit intagen till bf. Kan antagligen bli så att jag får gå på jensen i några veckor och sen byta. Risbergska är min grej jensen är INTE MIG. För att jag ska må bättre och bli på bättre humör så får jag tänka på att jag fyller på söndag, hihihihih. Nu har vi gäster här och ska käka grillat. Men en stor bit fattas, min älskling. I need you here right now


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis i förskott :) vad är jensen för en skola?

2010-08-10 @ 20:47:49
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0