Bloggtorka

Idag direkt efter skolan så åkte jag in till dansen, och nu det första jag gör när jag kommer hem är att gå till kylen och ta cola. Men det är ju så underbaaaaart GOTT så jag bara måste ha! Imorgon har vi nationellt prov i svenska och jag undrar hur det kommer gå... bra eller dåligt? Tror jag kommer få helt hjärnsläpp då som jag alltid lyckas få.

Har verkligen ingen blogglust just nu så orkar inte sitta och skriva jättemycket men senare i veckan ska jag bli bättre på att blogga igen. Hörs!

Always and forever<3

SO DAMN BEAUTIFUL!

Kommentarer
Postat av: B E T T Y - Beroendeframkallande

Åh, va dansar du för ngt?:D



Skola, sen fixade jag min rälls, sen jobba jag lite, en fruktansvärt bra dag:D

2010-02-08 @ 19:53:51
URL: http://bettyjohansson.blogg.se/
Postat av: B E T T Y - Beroendeframkallande

Coolt!

Jag ska jobba liet, göra två nationella prov och sen träna massa själv?:D

2010-02-08 @ 20:08:35
URL: http://bettyjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jodå det är bra:) hur är det med dej? :)

2010-02-08 @ 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0