Kärleken vinner över allt

One tree hill är en serie som verkligen går rakt in i hjärtat på mig! Haha det är verkligen så. Om jag mår dåligt, kan serien få mig att må bra! Lite skumt. Så bra tycker jag att det är! Och jag älskar att se alla fina stunder med haley och nathan. Och även fast jag tycker att de har så fina stunder tillsammans så kan det endå inte mäta sig med mig och martin, för våra stunder är ennu bättre! Lever verkligen i en dröm och älskar att vara hemlighetsfull ihop med honom. Asså bullshit när folk säger att kärlek aldrig kan hålla när man träffas i mindre åldrar, nixpix så är det inte för nu ska jag berätta en sak för er. Min världens bästa bror och hans flickvän träffades när dom var 15, förlovade sig några år efter, och i år fyller de 23 och ska GIFTA sig, hur underbart sött som helst. Så jag kan verkligen bli sur när folk inte tror att man kan hitta kärleken så tidigt. Det är klart man kan! När jag träffade martin hade jag inte enns fyllt 14, jag var en liten 13 åring. Och nu ska jag fylla 16 och blir bara ennu mer kär! Jag vet att det kommer hålla. Jag vet det med helhjärtat. Men de som inte tror på kärlek kan kolla på alla bra stunder som haley och nathan har och bara så ni vet, det kan vara så i verkligheten! Fast ennu bättre. Folk ger upp för lätt. Folk tror för lite på kärlek. Jag lovar, inget kan få än att må så bra som en pojkvän(en bra pojkvän). Don't give up, you'll always find love.

/Denise

Kommentarer
Postat av: SannaNilsson.

superdag verkligen du ? :)

2010-02-12 @ 23:18:40
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

guh vad fint skriver

2010-02-12 @ 23:45:55
Postat av: MALIN

har du haft en trevlig fredag? =)

2010-02-12 @ 23:50:44
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: MALIN

jag har haft det toppen. lite ont i magen efter allt godis bara :p haha.

vad har du hittat på ikväll?

jättefin text!

2010-02-12 @ 23:54:24
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0