MER SNÖ?

Snö snö snö, nu snöar det igen:( för varje dag det snöar så längtar denise mer till sommaren. Snön kommer ju inte försvinna förns i augusti om det ska snöa såhär mycket! Sluta snöa jag vill ha värme. Jag vill sitta under en palm och lyssna på havets vågor och dricka cola!

Jag har nog aldrig längtat såhär mycket till sommaren, men nu blir det att jag längtar extra mycket för att jag flyttar i maj! Bort från tråkiga nora till underbara örebro. Helt nytt hus, ingen som har gått på mitt golv, ätit i mitt kök, duschat i min dusch och blablabla. Jag längtar verkligen. Svårt kommer det självklart bli att lämna huset, väldigt svårt. Men jag kommer få så mycket bättre där. Så februari, mars, april, snälla gå snabbt.

Min vecka med tråkiga och ointressanta inlägg fortsätter, haha jag har verkligen bloggtorka...




Kommentarer
Postat av: Beatrice

Härligt att höra! Jo med mig är det också bra :D <3

2010-02-09 @ 16:31:30
URL: http://smultronplutt.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Sv: Haha, åh tack! :D Gjorde en lite snabbt bara, men den får duga en stund :)

2010-02-09 @ 16:35:27
URL: http://smultronplutt.blogg.se/
Postat av: Martin

Jag älskar dig!

2010-02-09 @ 16:37:08
Postat av: denise<3martin

JAG ÄLSKAR DIG!!<3

2010-02-09 @ 17:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0