Tisdagar...

Åå vad jag är trött! Jag klarade mig faktist igenom dagen även fast jag hade illamående hela dagen och det var veckans segaste dag. Hatar verkligen tisdagar... och angelica var sjuk idag dessutom:( är så trött nu och vill bara lägga mig i soffan och halvsova vilket jag också ska göra, efter att jag har pluggat matte... vill inte!! Men nu har jag haft en liten mysig stund i soffan framför one tree hill så nu måste jag slå upp matteboken. Men jag fattar ingenting av algebra och ekvationer vad är det till för??
HÖRS!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, hu har du gjort din hedder?:)

2010-02-16 @ 17:12:12
Postat av: B E T T Y - Beroendeframkallande

hehe, själv fick man ledigt pga ngn vattenskada i skolan! X)

2010-02-16 @ 17:13:27
URL: http://bettyjohansson.blogg.se/
Postat av: cisssi

tack så mycket :D din va jättefin den med :D

2010-02-16 @ 17:42:12
URL: http://cisssij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0