alltid och förevigt

Du är mitt paradis. Varje gång jag är med dig så känns det som att jag lever i en dröm, jag är rädd för att vakna, men jag kan inte vakna. För drömmen är min verklighet. Du är min trygghet. När man ligger där på kvällen, med dina varma armar omkring sig, då vet jag att jag är trygg. En värld utan dig är ett mörker. Men jag ska aldrig vara utan dig för nu finns det bara vi, aldrig mer något du eller jag, utan vi. Älskar att tänka tillbaka till sommaren när vi drog ut mitt i nätterna och tog natt dopp, bara du och jag. Då står världen still, när det bara är du och jag som existerar. Våran kärlek är mitt bränsle, och utan bränslet så fungerar jag inte. Jag älskar dig föralltid!

19 underbara månader


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni verkar ha det så underbart tsm

2010-02-24 @ 22:49:38
Postat av: Malin

svar: tack så mycket :D

din också, fast den är rolig att läsa ^^

Jag lägger iaf till dig på bloglovin ^^

2010-02-24 @ 22:50:08
URL: http://sweetpiiinky.blogg.se/
Postat av: sara

hihi ^^

sv: ja visst vare, va tror du? är det egentligen så varmt just nu där eller är hon hårig? haha hårig är not so kissie style ;D

2010-02-24 @ 22:57:07
URL: http://munky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0