Sova utan älskling...

Ligger i min säng och ska snart sova. Kommer aldrig kunna somna, inte när jag inte har martin brevid mig... vill ha en snarkande pojkvän brevid mig som kan värma mig och hålla om mig hela natten, vill inte sova själv:( du värmer mitt hjärta.

Imorgon så ska jag kanske pierca min navel, hjälphjälphjääälp!! Men är inte helt säker än på hur det blir, kanske fegar ur precis innan också! Nål igenom naveln är inte det mysigaste. Nu ska jag göra ett försök att sova även fast jag inte vill sova själv. Tur att man har katten:)
Godnatt!

Bild ifrån orsa på mig, carin(martins mamma) och sandra(martins låtsassyster). VILL TILLBAKA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt

2010-01-30 @ 09:33:27
Postat av: Anna

fin blogg:)

2010-01-30 @ 10:21:47
Postat av: sara

sv: haha aa, det skulle jag också tyckt om jag var du :D

2010-01-30 @ 10:40:43
URL: http://munky.blogg.se/
Postat av: maariawh

sv: aw tack så mkt! :) Allt bra?

2010-01-30 @ 11:04:38
URL: http://maariawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0