Fredag imorgon!

Idag slutade vi halv fyra men dagen gick endå rätt så fort:) Hade spanska prov och vet inte riktigt hur det gick haha. Efter skolan så följde min bästa angelica med mig till vårdcentralen. Skulle prata med läkaren om min mage, och som tur är så är den bra nu. Sen fick jag och nelican ta oss hem i det urtråkiga vädret. Hur mulet som helst och ingen sol:( prutt. Hoppas solen tittar fram imorgon!

Om ett tag så måste jag sätta mig pch plugga till ytterligare ett prov som vi har imorgon:( det har varit mycket nu men hoppas det blir mer lugnt nästa vecka. Nu ser jag verkligen fram emot helgen!

Min och angelicas låt!;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

cool blogg!

2010-03-18 @ 17:58:17
Postat av: alvaaa

i helgen fyller jag 14 år :)

du då?

2010-03-18 @ 18:49:02
URL: http://alltidalva.blogg.se/
Postat av: sofia

fin blogg ! :)

2010-03-23 @ 17:54:20
URL: http://ssofialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0