Jag vill också ha lov..

Har haft en jättemysigt helg tillsammans med min sjuka pojkvän. Fast jag har utsatt mig själv för att bli sjuk men inget kan hindra mig ifrån att vara med honom:) igår så låg jag och sov redan klockan nio:s Vet inte riktigt hur jag kunde vara så trött eftersom jag och världens finaste pojkvän hade sovit två timmar på dagen också hihi.

Känns så tråkigt att vi inte har lov samtidigt som örebro. Eftersom då har jag inte lov samtidigt som älskling och jag skulle också träffa maja(min bitska lilla piraja!) och frida på lovet men det blir inte så enkelt. Tur att jag flyttar till örebro om en och en halv månad!:) DENISE LÄNGTAR



Kommentarer
Postat av: Anonym

du gilalr rosa

2010-03-28 @ 18:42:36
Postat av: Malin

svar: haha ja, men den här nya bloggen känns mer som jag och mer personlig :D

du får gärna följa den eller nåt, för jag kommer följa din :)

2010-03-28 @ 19:02:49
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: va kul att höra! ^^

ja, bättre än igår kväll iaf, då jag kräktes så jag trodde att det skulle gå hål på min mage :(

Själv då? :)

2010-03-28 @ 19:16:28
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0