Mys med finaste

Imorse klev jag upp redan klockan kvart över sju och konstigt nog så var jag pigg:s fast har varit trött resten av dagen så jag har nog vänt dygnet lite. Tävlingen förut gick bra, men vi gick inte till final, men lika nöjda endå!:) Det är så sjukt kul att tävla så det var inte hela världen! Men vi fick lite problem i början, våra anmälningar hade inte kommit in som dom skulle för någon hade råkat tappat bort dom så först när vi kom så fanns vi inte med som anmälda, snacka om att vi blev rädda då! När man taggat till en tävling i flera veckor och så blir det krångel! Men det löste sig snabbt:)

Nu sitter jag hemma hos min sjuka älskling(♥) som nästan inte har någon röst kvar, så snart blir jag nog också förkyld! Men eftersom att han är sjukis så ska vi bara vara hemma och mysa isängen ikväll. Men det är nog det mysigaste som finns. Nu är det en vecka sen vi förlova oss, så otroligt underbart<3
Höööres!

Min fina ängel


Kommentarer
Postat av: R

sv; härligt att höra!:)

jag ska gå en kurs för skoterförarbevis!:) du då?

2010-03-27 @ 17:23:02
URL: http://jedefeldt.blogg.se/
Postat av: Pam :)

Sv: ska vara med kompisar typ, sjdå? ;D

2010-03-27 @ 17:39:39
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: natta

nu drar jag en utlottning på ett beauty kitt från Body shop!

Ta chansen att vara med kanske blir du som vinner.



Puss kram!

2010-03-28 @ 17:27:23
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0