Globen

Har inte hunnit blogga ihelgen men har helt enkelt haft bättre saker för mig! I fredags så åkte jag till min älskling, vi hade det jättemysigt i soffan hela kvällen med lite godis♥ men sen var jag tvungen att åka ifrån honom redan elva på morgonen:( då drog jag upp till stan och köpte present till min söta mamma som fyller år idag, Grattis!♥

Igår så gick bussen till stockholm klockan halv tre. När vi kom dit så gick vi till resturang och åt nachotallrik sen vidare in till globen! Haha vi fick platser väldigt högt upp så ibörjan var både jag syrran och mamma höjdrädda! Men det gick bort så fort dom drog igång mello. Det var svinkul att se erik live då var låten ennu bättre!;) Men anna är den jag tyckte var SÄÄÄMST så hur tusan kunde hon vinna... den enda som verkligen inte fick vinna prutt vad sur jag blev.. jaja erik kom iallafall trea det var bra det! Det var sjukt kul att vara där. Min helg har iallafall vart toppen men en sak som varit det tänker jag inte berätta!

HÖRS


Riktigt snyggt med alla lysen samtidigt!


 

 

 


Kommentarer
Postat av: sara

niiiice :D

Men va det inte salem som kom tvåa? ;o om inte så stod det fel på tvn ;D haha <3

2010-03-14 @ 10:29:18
URL: http://munky.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad kul att vara där:) hur mycke folk var det?

2010-03-14 @ 10:54:11
Postat av: sagha

Hoppas du hade kul:)

2010-03-14 @ 12:47:28
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0